Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Nattskriver :)

Här sitter jag och skriver i natten :) Gick ner och badade som jag skrev innan och det var underbart skönt! Såg ut som en kräfta när jag klev upp ur badet ^^ Men bara skönt att bada varmt. Har inte gjort så mycket efter det, gick och satte mig här igen. Pysslade om mina naglar litegrann med alla olika saker jag fick av Malin i julklapp så nu är dom fina igen ;) Ingen aning om vad jag ska göra i morgon. Förmodligen åka och gå min gitarr fixad då en sträng gick av igår. Men som tur var så var det inte mitt fel, jag som brukar vara så klumpig, haha :P
Nej, nu ska jag ta och lägga mig och sova. Pussen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback