Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Lördag hela dagen!

Kallt ute igen! -17 grader har det varit här idag! Nu tycker jag att vintern ska försvinna så det blir sommar någon gång. Är trött på att det jämt är kallt så man fryser hela tiden! Nej, sommar tack!

Trött som bara den är jag just nu! Kanske skulle ha lagt mig tidigare än halv två när jag skulle upp halv nio? Tror det hade varit en smart ideé! Och inte får man sova i morgon heller eftersom jag ska vara barnvakt och sova kvar där! Då blir man väl väckt vid åtta av att busungen hoppar upp i sängen och säger "killikill" och kitlar mig ^^ Hon är ju för söt :D
Åker med dom hem igen i morgon då det är kalas hemma för min bror som blir 10 år. Lilla plutten! haha :D Mums med fika! ;D

Nu ska jag ta och packa ihop lite saker och sen ska jag åka! Det bjuds på tacos där när jag kommer fram, gott!
Får se om jag skriver nå mer, puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback