Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

KALLT!

Kul att det är -30 grader ute nu, om inte ännu kallare. Man blir ju en isbit så fort man går ut... Men jag har ridit massa hästar idag i kylan. Inte direkt skönt, men dom måste motioneras dom med. Började med att rida Tim med alla andra som skulle rida. Red ut en sväng och sen red vi i ridhuset. Han var inte alls pigg idag, men skulle nog inte jag heller vara när det är så kallt ute! Gick och tog in alla andra hästar som var kvar ute när vi ridit klart. Ridhuset var bokat nu så vi var tvungna att rida ut hela tiden nu! Red på gamle king först och det var sprutt i honom idag faktiskt! Sparkade när jag petade på med spöet, haha gammelgubben! Sen red jag Galdur en sväng och lång kände jag mig då! Men det gick väl bra. Kallt som bara den var det och det var skönt att komma tillbaka in i stallet i värmen igen! Fixade lite och åkte hem.

Käkade lite rester när jag kom hem. Satt kvar vid tvn och tittade på slalom när jag ätit klart. Det är faktiskt rätt kul att titta på. Speciellt när det går bra för svenskarna! Fast det är ju kul att åka själv också, fast man är ju inte lika duktig ;)
Frös så jag nästan skakade så jag tog och hoppade i badet! Det var hur skönt som helst. När man är frusen i fötterna och det bara sticks när man stoppar ner fötternai det varma vattnet! Var så trött så jag somnade i badkaret. Så typiskt mig, inte första gången det händer ;p

Nu är jag hungrig så ska gå ner och titta vad jag kan hitta på att äta! :) Puss!


Min bebis såg ut som en valross när vi ridit klart! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback