Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Just say yes

Känns ju bra att jag lyckades försova mig i morse. Hade mindre än en kvart på mig att göra mig iordning. Fick bli håret i en liten boll på huvudet, tog på mig närmsta kläderna, slarvsminkning och springa och äta macka! Men det fungerade det också, kom ju i tid :p

Skolan idag har väl inte varit den bästa. Mitt humör har åkt bergochdalbana och mest varit på botten. Men tur att man har dom bästa vännerna iaf! Jessica som satt och lekte med mitt ansikte xp *sadface* *happyface* *careface* haha muppunge!

Satte mig och spelade gitarr när jag kom hem. Försökte lära mig en ny låt och det gick väl sådär, men hade inte så lång tid på mig eftersom jag skulle till stallet! Fick äntligen min efterlängtade bebis! Hoppning stod på schemat och så blev det. Hoppade inte högt men gjorde någon övning som jag inte kan förklara :P Men kul var det och min ponny blev pigg på slutet!

Nu sitter jag här och gäspar så det är väl lika bra att ta och lägga sig nu. Med tanke på att jag försov mig i morse och att ingen kommer vara hemma på morgonen i morgon så jag måste ta mig upp själv xD haha!

Puss :*



Gårdagens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback