Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Fryser!

Usch vad jag hatar vintern och kyla! Att det är 14 grader inne gör inte heller saken bättre... Sitter här och fryser som bara den och längtar till sommaren. När man ligger och solar och det är så varmt så man ryser. Hur underbart är inte det!? Enda anledningen till att man ryser nu är för att det är kallt. Fy säger jag bara, värme ska det vara!
Vaknade strax efter två idag. Underbart att sova när man får. Åt nyss frukost/lunch och nu sitter jag här och har ingen aning om vad jag ska hitta på. Jag slapp ha Tösen idag med, rätt skönt att slippa i den här kylan.

Igår vaknade jag strax efter ett. Gick upp och fixade mig så vi kunde åka till stan. Fick min gitarr fixad då en sträng gått av. Köpte även lite andra saker och var på andra ärenden. Åt frukost/lunch vid halv fem ;p Sen gjorde jag inte så mycket. Satt mest och lärde mig nya låtar på gitarren och tittade lite på tv.

Tror jag ska ta och baka om ett tag, men vet inte vad. Men det visar sig nog :P

PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback