Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Fredagkväll.

Då var det snart lördag då! Här sitter jag och spelar musik och sjunger för fullt! Det är oftast så jag brukar roa mig om kvällarna men det är bara härligt tycker jag! Just nu sitter jag och snackar med Cicci också. Det gör ju allt bättre :D Inte för att jag känner henne så bra men hon är så lätt att prata med och så rolig :D
Om tio timmar ska jag jobba också! Känner mig inte peppad för det. Nog för att man får pengar men det börjar bli uttjatat nu. Har jobbat där i flera år ju. Har varit med sen jag var sju år! Shit vad tiden går snabbt. Men som tur är det bara 4 timmar och det brukar gå ganska snabbt. Sen ska jag vara barnvakt åt härligaste kusinen någonsin :D Hon är bra härlig hon, mitt lilla charmtroll! Troligtvis så kommer Malin förbi en sväng också så jag får slinga håret på henne! Kul med sällskap en stund så jag inte blir ensam hela kvällen.
Men nu ska jag ta och sova lite. Upp om åtta timmar ungefär. Puss på er :D

Gullungen själv :*
Trackback