Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

FF!

Här sitter jag och har heeeela huset för mig själv! Pappa är på mässa så det är bara jag hemma. Faktiskt rätt skönt om jag får säga det själv :) Har varit med Mikkiz nu på kvällen. Vi började med att gå till rättpris och handla godis! Då får vi värsta utskällningen av en gubbe! Han sa att vi var dumma i huvudet som inte hade reflexer på oss och sa att vi skulle bli påkörda! ;S Men det var bara det att Mikkiz hade reflexer på sig, men hade stoppat dom i fickan när vi gick in. Och skulle det vara något problem om vi VILLE bli påkörda då? -.-' Själv hade ju gubben INGEN reflex på sig, men att klaga på andra och tycka dom är dumma i huvudet det går bra! ¨
Vi gick hem till mig igen och kikade på tv en stund. Sen började vi laga mat. Hamburgare blev det och eftersom vi är mästerkockar så blev det lika mums som vanligt :D Kikade på let's dance och vid tio åkte hon hem! Trevlig kväll var det, tack för sällskapet!

Moster och Malin har bildat någon pakt mot mig så dom ska släpa upp mig med tuppen i morgon! Moster ville att vi skulle komma och hälsa på henne i morgon! Tåget härifrån går 11.36 eller vad det var! och eftersom det inte är någon hemma så måste jag GÅÅÅ till stan. Jag, gå? Hahaaha, shit det kommer inte gå. Sen måste jag gå upp med tuppen för att hinna med allt också. Det kommer inte gå!! Jag lyckades ju försova mig i morse också, duktig som jag är! Men duschade, blåste håret, sminkade mig och klädde på mig på 10 minuter. Det var ett nytt rekord måste jag säga! Fick springa med mackan i högsta hugg till bilen, men jag hann i tid till skolan iaf! Om jag ska ha någon rimlig chans att komma upp i morgon så ska jag inte sitta här och skriva mer nu! Fast jag kanske ska vara smart och tigga skjuts i morgon så jag kan sova längre... Hhaha, smart ideé :) Men nu ska jag ta och sova, känner redan nu hur död jag kommer vara i morgon. Men trevligt kommer det bli :) Puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback