Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Falun nästa!

Jag lyckade komma upp i tid i morse, det trodde jag inte. Men det gick ;) Nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på att hon ska köra mig till tåget som går om ett tag. Blir en tripp Falun med Malin och hälsa på moster! Tror att jag även sover kvar där och så kanske det bio i morgon. Får se hur det blir. Det blir nog bra hur det än blir! Men nu ska jag ta och åka :) Får se om jag hinner blogga något mer idag, det visar sig. Puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback