Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Buhu..

Här sitter jag och försöker plugga kemi. Går det bra? Svar nej! Brukar inte gå bra när jag sitter och pluggar vid datorn. Det funkade inte den här gången heller... Men ska ner och ta ett bad nu och sen ska jag sätta mig och plugga ordentligt. Har ju studier första lektionen i morgon som jag också kan plugga på, så det ska nog gå bra.

Hade matteprov idag också. Det gick väl bra förutom att jag kom på att jag gjorde fel på en uppgift så jag gick och störde mig på det ett tag. Men hoppas att andra delen på torsdag gå bra. Brukar ju inte gå så bra!
Usch vad mycket prov det kommer vara nu! Nationellaproven drar igång redan nästnästa vecka! Börjar med svenska och den kommer väl alla prov på en gång. Usch, fy och bläääää.

Har iaf skickat in min ansökan till gymnasiet idag! Skönt att ha det gjort. Blev 6 stycken val, några stycken för "skojs skull". Kul att se om man har möjlighet att komma in. Men först blev det samhäll, men jag kanske hinner ångra mig till nästa val. Får se hur det blir!

Nu håller jag på att avlider av magont, som jag nästan gjorde i skolan. Har käkat upp en hel julkalender med choklad också. Mums.
Nu blir det ett varmt och härligt bad sen lite mer plugg.
Dressyrträning på världens bästa i morgon!
Puss :*

Det gör ont att något så nära kan vara så långt bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback