Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

År 2010!

Hej på er alla! :) Nytt år, nya krafter och nya tag! Nu ska jag faktiskt ta tag i bloggandet och skärpa mig! Nytt utseende för jag tröttnade på den andra så får se hur länge jag står ut med den här ;)
Julen har varit bra för min del! Många fina julklappar men gitarren var klart den bästa! :) God julmat och trevliga människor!

Nyår var bäst! Var med Elinor, Carro, Amanda och Emma :D Tog aldrig med mig min kamera men vi tog kort med Elinors kamera, så bilder kommer sen när hennes internet fungerar! Vi var uppe till åtta i morse, då somnade alla och vi sov till ett. Fast jag ville sova redan vid fyra med det gick inte eftersom först så tar Emma colaflackan och kör upp den i arslet på mig :O Sen kitlar hon mig och tar täcket av mig, sen kommer Amanda och tar massa kort. Omöljligt att somna då ju! Men fick ju min sömn tillslut (i några timmar iaf). Nu sitter jag här och gäspar som en galning och håller på att somnar ;P Ska ner och ta en dusch och krypa ner i sängen sen. Jobbar i morgon så kommer nog vara väldigt trött skulle jag tro. Men det är bara nyår en gång om året så det får man ta ;)

Trackback