Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Städdag!

Gick upp vid tio idag. Bestämde med Malin att vi skulle åka till stan och ta en fika vid tolv. Blev att städa lite innan vi skulle åka. Eller jag plockade ihop mina saker som låg över hela huset. Det var en del, hah! Åt frukost på stan vid halv ett och sen fika på det :p Gick och tittade lite i affärer när vi fikat klart. Hittade ett par jeans på Next. Ett par var lika som mina jag gav bort till moster för att dom var förstora. Men nu köpte jag i rätt storlek! Dom andra jeansen var hur sköna och stora som helst. 70% rea på dom så dom kostade lite över 200 bara. Tyckte det var lika bra att ta dom då ;) Gick in på skoaffären och tittade också. Såklart så blev jag kär i ett par skor... Så himla typiskt mig. Testade dom och så var det kört. Bara det att dom kostade 500 kr! Dom var hur fräna som helst. Dom såg ut som converse i jeanstyg med klack. Fast det kändes inte att det var klack på dom. Efter jag ringt och flörtat lite med pappa så fick jag lägga undan dom. Hihih min pappa är bäst! :D

När jag kom hem var det bara att fortsätta städa! Dammsög hela huset. Putsade speglarna i badrummet, gjorde rent toaletten, plockade ur diskmaskinen och plockade i ny disk. Jag var ganska duktig med andra ord ;) Inte ofta jag städar så mycket. Skulle behövt städa på mitt rum också ser jag... Men det får bli i morgon. Mycket som jag ska hinna i morgon :P Duscha, fixa mig, städa det sista, baka kladdkaka, duka och göra fint! Men det tror jag att jag ska hinna med innan ett i morgon! Har köpt rosa ljus med hjärtan på idag också. Såå gulligt det kommer bli :D

Måste bara säga att jag tycker lite synd om Jessica. Det var musikcafé i skolan igår. När vi sitter i trappan och tittar på det så börjar vi av någon anledning "bråka". Hahah det slutar med att jag råkade bryta av hennes nagel så det började blöda jättemycket. Fick följa med henne så hon fick bli omplåstrad. Snacka om att jag kände mig jättedum resten av dagen. Känner mig fortfarande dum, för jag vet hur ont det gör själv! Stackars min lilla pullhöna! :* Men vi hade ganska kul åt dom som sjöng. Speciellt åt killarna i sjuan. Vi satt och sjöng med och försökte överrösta dom. Var rätt många som tittade snett på oss. Men man får vara som man är när man inte blev som man skulle! :D

Nej, nu ska jag nog snart gå och sova tror jag. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback