Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Nu är det helg igen!

Lika underbart varje gång. Här sitter jag och gör ingenting.
Skolan har rullat på som vanligt. Fast har varit ganska seg idag! Kabarén var klart roligast. Vi skulle spela rödluvan, fast i olika stillbilder. Vi fick använda massa kläder och saker att klä ut oss med. Jag var träd, hahah! Grymt kul var det. Kul att sofördjupningen skulle vara inlämnad idag och jag har inte ens börjat. Blev förbannad när det bara stod om jävla Jesus i böckerna och han tänker jag inte skriva om! Så jag suddade ut dom tre meningarna jag skrivit och fick inget mer gjort. Får väl ta och göra klart det i helgen!
Somnade på soffan när jag kom hem från skolan. Sen kom Tilde hit! Sötungen själv :) Hon hade med sig en present till mig. Ett hjärta i trä som hon hade målat och haft på glitter på. Sen fick jag en teckning med en båt på också. Hon är ju för gullig den där ungen :') Barnvakt åt henne till i morgon. Just nu ligger hon och sover^^
Ska väl snart ta och sova jag! Blir upp tidigt i morgon eftersom jag ska på spinning med Malin. Det ska bli spännande. Jag kommer garanterat var helt dööööd!



Trackback