Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Nationella idag...

Det gick väl sådär. Hade inte alls lika mycket tid på oss som vi hade behövt. Hann inte svara på alla frågor och inte läsa igenom det jag skrivit innan jag lämnade in det. Men det får väl vara så då. Har tre timmar på oss när vi har nationella på tordag. Förhoppningsvis går det bättre då. Förövrigt har väl skolan varit ganska okej idag. Men jag är fortfarande lika trött! Jag och Linnéa var bäst på engelskan idag. För en gång skulle gjorde vi något. Lika på No:n, det var faktiskt ganska kul i början. Tills vi skulle svara på frågor och jag halvsov... På so:n fick jag inget gjort som vanligt. Vi tjejer satt och pratade och muppade oss. Satt och skrattade så vi fick skäll av resten av klassen. Härligt att soarbetet ska vara inlämnat den här veckan. Jag har inte ens börjat med fördjupningen. Jo, jag har skrivit tre meningar. Bra jobbat...

Nu ska jag ta och lägga mig och sova. Det ska bli underbart skönt! Har inte lagt mig såhär tidigt på flera månader! Hörs en annan dag, puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback