Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

I skolan ;)

Sitter här i caféterian och skriver från mobilen;) kom på idag när jag såg att jessica försökte gå ut på internet att jag också kunde göra det! Så jag testade och det fungerar :D dock kostar det pengar så snart har jag väl inga pengar kvar. Men ska ändå ladda på mobilen snart så;) vi har bara två lektioner kvar idag. Matte och idrott men nu har vi lunch! Får se om jag är med och badar på idrotten eller hur jag gör. Jag vill iaf vara med:) Får se vad jag hittar på efter skolan. Ska till stallet och rida men det är vid sju. Kanske ska baka idag också, vi får se :) men nu ska jag ta och logga ut så jag har lite pengar kvar. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback