Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hoppning!

Jag fick inte hoppa min bebis idag nå :( Han hade redan gått så mycket så han fick inte gå mer. Så jag fick hoppa Halifax istället. Första gången jag hoppade honom. Lite skillnad mot Tim men det gick rätt bra tyckte jag. Han var ganska rolig ;p Stackars Josefin ramlade av! Precis innan hon skulle hoppa så är det sista hon säger "Jag sitter ju kvar än så länge". Sen skulle hon hoppa och flög av rätt in i hindret. Men det betyder ju att vi får tårta på teorin nästa vecka! :D Känner mig mer död i kroppen nu. Undra hur jag mår i morgon!
Ska på spinning med Malin på lördag också! Hon skulle gå på det och frågade om hon skulle gå själv. Då sa hon ja, så hon frågade om jag vill följa med. Så jag sa att jag kunde det. Hahaha, jag på spinning! Jag kommer dö! Här kommer hurtbullarna 1 och 2. Det blir nog bra! ^^
Nu ska jag duscha och sen krypa ner i sängen och sova. Ingen Tösen i morgon heller, undra vad jag ska hitta på då. Det löser sig nog. Äntligen helg i morgon, underbart!!
Skulle inte skada om ni kommenterade lite mer. Blir så glad när jag loggar in och ser att jag fått en kommentar!Puss :*


Den roliga serien :D


Skjortan och jeansen jag köpte idag! :)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Söta och fina kläder :D

2010-02-11 @ 22:51:30
Postat av: Jessica

erika den serien va inte rolig.. eller kanske om jag hade fattat den, hah. PUSS

2010-02-12 @ 22:03:26
URL: http://www.twicethesize.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback