Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hannahoppning!

Inte fick man sova i morse! Upp strax efter sju och göra sig iordning för stallet! Var där till åtta. Fixade Tim och alla saker. Banbygge vid nio. Gick mest runt och gjorde ingenting tills det började klockan tio. Var två andra som red Tim före mig så jag behövde inte göra så mycket! Medan jag stod ute och pratade med Martina så undrade hon om jag hade något och göra och när jag skulle rida. Det var ju ett tag kvar till dess och hon hade två hästar som hon skulle hoppa. Fast hon skulle inte hinna rida fram båda två så då fick jag hoppa upp på Odalia och rida fram henne! Det gick väl bra, hon var hur mysig som helst! Sen kommer Martina på den smarta ideén att ropa till sig gubben från tidningen och be han ta kort på oss. Jag som älskar och vara med på kort. *host* Jag red iväg och "gömde mig". Fast sen kom Martina fram och sa att hon hade sagt saker om mig till gubben, så det var väl lika bra att ställa upp på ett kort då. Fast blev ju inte bara ett utan massa... Blir väl säkert med i tidningen på måndag. Hoppas inte!^^
Red fram Odalia och Emma fortsatte att rida Tim åt mig. Hoppade upp på Tim när jag ridit klart Odalia. Blev en felfri runda på 80 cm för oss. Han hade sin nya tävlingsoutfit på sig och han var så söt så :')

Kom hem strax efter ett. La mig i badet på en gång! Somnade som vanligt, haha jag lyckas alltid! Precis när jag går upp så kommer pappa med chikenbits och pommes frites till mig. Det var mums! Sen åkte pappa och hunden iväg och dom kommer väl hem i morgon skulle jag tro! Vette tusan vad jag har gjort dom här tre senaste timmarna! ;o Jag har klätt på mig, sminkat mig, tittat lite på tv! Sprungit runt och dansat för mig själv och sjungit och töntat mig med kameran! (a) Tycker tiden har gått hur snabbt som helst! Nu ska jag iaf gå ner och fixa klart mitt hår som jag inte vet vad jag ska göra med! Sen kommer mamma och dom och hämtar mig så åker vi till mormor och äter tacos. Stannar kvar hos mamma inatt och drygar mig med Carro. Det kan hon behöva den lilla nöten :D Blir nog bra!


Sjukt söt han blev! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback