Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Friday! :D

Så var äntligen helgen här igen! Spelade för mina flickor på musiken idag och dom sjöng så fint till. Jag med när det gick och jag kunde texten^^ Vår lärare tyckte iaf att våra röster lät bra tsm, hahah! Och att jag spelade bra *stolt* hahah! Jag och Jessica har haft kul idag! Gått runt och sagt "puss" till alla som gått förbi. De flesta har tittat på oss som om vi var totalt körda i hela huvudet! Nog för vi kanske är det.. Men ändå ;p Grymt kul iaf!

Åkte till stallet efter skolan. Var tänkt att jag skulle rida med Linnéa, men hon hade bråttom så det blev inte så! Blev en sväng barbacka med sällskap av Marianne. Hahah, tur att ingen såg mig när jag skulle hoppa upp! (Hoppas iaf ingen såg mig ;o) Hängde lite fint första gången jag skulle hoppa upp och var nära på att ramla av i snön om jag inte hoppat av! haha! Men sen gick det ju bra^^

Farmor körde hem mig och pappa ringde precis när jag var hemma. Han frågade om vi skulle äta på en och en halv och det tackar man ju inte nej till! Hoppade in i duschen och fixade mig lite snabbt. Mötte kusin utanför och åt med henne. Trevligt var det och gott! Men blev så mätt så jag trodde magen skulle spricka^^ Fast jag var ju tvungen att ta efterrätt också :D

Ska nog gå ner och packa till "tävlingen" imorgon. Bebis ska få sin nya tävlingsoutfit på sig och jag tror det kommer bli grymt snyggt! Får hoppas det! Blir inge sova i morgon då, upp tidigt! Men hoppas att jag får sova på söndag iaf!



Även jag kan roa mig själv ;)
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback