Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Fettisdagen

Enda bra med den här dagen är väl att man får äta semlor. Nog för att det får man väl vilken dag man vill. Jag har iaf ätit två stycken idag och det är hur gott som helst!
Dagen har varit lika tråkig som alla andra dagar! Lika seg och lång dag.
Känner att jag inte är på skrivhumör idag. Mycket som snurrar i huvudet och jag är trött som jag vet inte vad. Kanske är som Jessica sa idag. Drömmer man mycket är man oftast trött på morgonen. Jag drömmer mest hela tiden, kanske är därför jag är trött hela tiden. Inte vet jag om det stämmer eller inte.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback