Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

En dag närmare lovet!

Och en dag närmare min födelsedag! Bara 8 dagar kvar tills jag blir stor flicka, haha! Blir att ha kalas på söndag och fira mig då. Har så mycket att göra på tisdag när jag fyller och alla jobbar så sent så i helgen passar bättre. Sitter här och letar recept med blockchoklad i. Vi har mycket choklad hemma så jag tänkte använda det och baka med. Har hittat några recept nu som jag tror blir goda! Men tror inte jag orkar börja baka idag för jag måste sätta mig och plugga till hkprovet i morgon och så skulle jag behövt skriva klart min religion som är några veckor försenad. Men jag har ingen ork till det och idag känns det som jag prioriterar hk före. Jag skjuter bara upp son hela tiden så får väl göra det en dag till. Kanske ta tag i det i morgon. Om jag orkar...
Nu ska jag nog titta lite på OS och plugga! Vill ha mvg på provet så det är väl dags att börja plugga!
Puss :*

Grattis till Krister som fyller 18 idag! Hoppas du får en bra dag :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback