Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Cancerfiskar

Suck... Inlägget som jag skrev nyss försvann, så jag får väl skriva om!
Nu är det bara en vecka kvar till jag fyller år! Har bakat sen jag kom hem från skolan. Det blev dumlemuffins och havre/chokladkakor. Kakorna blev helt missbildade. Första plåten blev hur stora som helst och flöt ihop med varandra. Dom andra plåtarna blev väl lite bättre iaf. Goda var dom och det är väl huvudsaken! ;)
Ska baka mer i morgon när jag kommer hem från skolan!

Fick sluta två timmar tidigare från skolan idag! Skönt. Hade ingen so och fick hemstudier från svenskan. Hade prov på hemkunskapen idag också! Gick väl bra. Svarade på alla frågor och skrev fyra sidor så jag hoppas på det bästa! Hade vikarie på non som sa att han gått teknik. Tyckte det var ganska kul eftersom han inte fick igång tvn när vi skulle se på film. Det berodde på att han inte hade kontakterna i uttaget vilket han kom på tillslut! Kom fram till att alla fiskar har cancer och jag har guld ögon!

Nu sitter jag här och har hur tråkigt som helst. Ska gå ner och duscha snart iaf. Sen blir det väl att titta på OS som jag gör hela dagarna förutom att sitta här.
Trackback