Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Cafeterian hela dagen!

Suttit i cafeterian idag också! Skönt att slippa lektionerna i två dagar. Satt med Simon idag och det var skoj. Fick baka chokladbollar negerbollar också. Såklart var det jag som fick göra det kladdigaste av allt, att knåda ihop allt. Simon tänkte rulla dom i florsocker i stället för pärlsocker, gott det skulle blivit :p Alla var helt galna när vi började sälja dom, för alla skulle ha ^^ När man minst anar det så får man ett glas vatten över sig också! Snällt av Simon! Rolig dag fast minde roligt att man inte fått träffa Jessica så mycket och flumma med henne! Men det får bli i morgon :D Usch är avundsjuk på alla som får lov i morgon. Jag vill ju också ha lov nu. Fast bättre att ha lov sent än tidigt iaf!

Följde med Mikkiz hem efter skolan, vilket var länge sedan! När vi kom hem till henne så hade vi ingen nyckel in! Så vi gick ut till hennes lilla stuga och värmde oss tills Roger kom hem. Satt och bläddrade i massa tidningar och tittade på fina sminkningar. Jag vill också kunna sminka mig så, det är hur snyggt som helst. Min fula sminkning är ingenting jämnfört med det! Käkade pannkaka när vi kom in! Det var mums. Sen bakade vi chokladbollar som vi skulle ha med oss till stallet på teorin. Fast det var mest Mikkiz som gjorde dom för jag satt och hjälpte Bella med hennes matteläxa! Sen delade vi på semlan som dom hade kvar! Åkte till stallet sen på teori. Vi hade hur mycket fika som helst att äta på. Satt och bara åt i början av lektionen sen kom vi på att vi kanske skulle göra något också! Skrattade hur mycket som helst åt Marie när hon skulle ta sprutgrädden! Hon sa att den levde och rörde på sig. Det lät hur kul som helst! Fick massa grönakort frågor som vi skulle vara på i lag. Elin, Mikkiz och mitt lag förlorade dock! Sen blev det frågesport. Elin och Linn var så snabba så jag han inte med att svara även fast jag kunde alla frågor. Fick 0 poäng första omgången. I andra omgången gick det bättre och jag fick ihop 2 poäng! haha, Elin vann överlägset båda omgångerna! Grymt kul teori var det iaf. Vår grupp är för rolig :D

Blir ingen tävling nästa helg heller. Jag som hade sett fram emot det, men men. Får iaf åka till Falun i mitten på mars och tävla! I morgon åker jag till Olivia och sover där och följer med henne på tävling på lördag. Det ska bli -15 grader sägs det. Känns som jag kommer frysa ihjäl då!
Nu ska jag hoppa in i duschen sen jag jag sova.
Puss :*


Väldigt gammal bild. Så söta, HAHAH!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback