Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Äntligen sportlov!

Då var det efterlängtade lovet här. Det är helt underbart! Hade ingen ork att skriva nå mer igår. Var på dåligt humör när jag kom hem från stallet och hade så ont i magen. Har haft ont i magen hela dagen idag också så jag trodde jag skulle dö i skolan. Såklart så hjälper inte ipren, alvedon eller något sånt heller. Men gick till apoteket efter skolan och fick tabletter så jag slapp ha ont i magen mer. Ställde mig och bakade bullar när jag kom hem. Blev närmare hundra bullar och jag brände ingen. Alla blev perfekta! :D bara för att jag är sån grym bullbakare. Somnade på soffan en halvtimme när degen skulle jäsa vilket var skönt! Skulle åka skoter till benny och få tacos nu på kvällen. Men vi kom inte så långt innan vi satt fast. Var hur djup snö som helst och det slutade med att vi åkte bil hit. Nu sitter vi och tittar på os, fikar och pratar. Har blivit utstirrad av lilla Linnéa här ett bra tag, haha. Det kan ju också vara kul ibland! Nu sitter jag och skriver från mobilen och vi ska väl snart ta och åka hem. Om lite mer än en timme ska jag titta på curling. Finalen för tjejerna får man ju inte missa;) men nu ska jag sluta. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback