Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Pissigt kallt!

Usch vad jag hatar denna kyla. Det är nu man önskar att man inte höll på med hästar överhuvudtaget! Lagomt kul när man är påväg till stallet och ser att det är -23 grader ute. Då blir man extra peppad på att rida. Eller inte. Enda gången det var kul att rida i kylan tror jag var när jag red Tösen i tisdags. Men då hade jag inte ridit på mer än en vecka och var ganska ridsugen. Tösen var på hugget och vi rejsade en hel del! När jag ridit några minuter tyckte jag det inte alls var kallt, vilket var skönt. Rolig ridtur blev det!

Idag red jag lektion i Hamre. Hade Tamlin och han var då skapligt pigg. Bockade när jag skulle fatta galopp och hade sig. Bockade rejält en gång i en fattning och bara sprang. Jag tappade stigbyglarna och jag var helt säker på att jag skulle flyga av! Men på något sätt lyckades jag hålla i mig, sitta kvar och få stopp på honom. Knäpphäst!


En skitig Tamlin för ett tag sen!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Jöre

Jag håller med dig! Den här årstiden är inte rolig när man har hästar :(

2010-12-04 @ 21:48:04
URL: http://rebexs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback