Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Mot stallet

Louise kommer och hämtar mig om tio minuter sedan åker vi till stallet. Sista ridningen för den här terminen! Blev ingen ridning i torsdags eftersom det var dagen före julafton och ingen hade nog tid då, så vi kör idag istället. Fritt val står på schemat så får se var det blir. Brukar vara lekar sista gången, men jag skulle gärna rida dressyr idag känner jag. Beror på vilken pålle jag får! Hoppas såklart på min bebis :)


Kommentarer
Postat av: MADDES

okej, blev han glad? :)

2010-12-27 @ 20:02:05
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback