Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Jobbdebut...

Inte riktigt då, men första dagen som jag jobbade nu vid jul iår. Så nu är det väl bara fullt ös varje dag fram till jul. Fast jag är ledig i morgon och på tisdag. Lite mjukstart sådär! Från onsdag är det jobb varje dag som gäller. Går direkt från skolan när jag slutat upp till jobbet och jobbar tills vi stänger. Sista dagarna innan jul när det är lov så är det jobb dagarna långa! Från 10-20! Men vad gör man inte för lite extra pengar? ;)
Dessutom är det rätt roligt att jobba och stå och slå in paket. Är galet mycket folk vid jul så då brukar tiden gå mega snabbt och dom 10 timmarna bara rinner iväg! Blir dock lite stressigt emellanåt när allt folk kommer på en gång och ska handla. Men det går bra det med!

För er som inte vet var jag jobbar så kan jag berätta det. Min pappa äger leksaksaffären i stan så det är där jag jobbar ;) Med andra ord så har jag jobb i princip hela tiden. Rätt lyxigt ibland kan man tycka ;)


Kommentarer
Postat av: elma

usch då, samma här :(

2010-12-12 @ 09:55:43
URL: http://elmice.blogg.se/
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

sv; aah, det är det verkligen! :D like it liksom!:)

2010-12-12 @ 13:02:22
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: jenny

sv: fan vad jobbigt, jag var tvungen och installera nå skit för att det skulle funka på min data.. särdatorer i skolan!

2010-12-12 @ 14:25:25
URL: http://jeennyjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback