Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Den blir min! :D

Har varit ovanligt glad nu på kvällen och har väl egentligen ingen speciell anledning. Bara 10 dagar kvar till julafton nu, ganska precis! Har varit på expert och framkallt massa kort idag också så bara dom kommer är nästan alla julklappar klara. Måste bara köpa ramar till dom också. Sen har jag någon enstaka julklapp till som ska inhandlas. Känns som jag har läget under kontroll :)

Jag älskar julafton för att man får göra sig så fin och det tycker jag verkligen om. Gick runt i varenda klädaffär på kupolen igår för att försöka hitta på något att ha på mig på julafton. Hittade ingenting i någon butik och hittade jag på något så var det för dyrt. När vi gick in i sista klädaffären Wear it company såg jag på en gång en grymt snygg klänning och tänkte den ska jag ha. Gick fram och tittade på priset. Mer än 500 spänn! Då blev jag ledsen i ögat men jag testade den och då blev jag ju ännu mer kär. Den satt som en smäck! Efter lite fjäskande med mamma så gick hon med på att köpa den åt mig som julklapp. Snacka om glad jag blev! Jag kommer vara finast på julafton i min fina, nya klänning. Så det så :D



Hon bar den inte snyggt! Det är jättesmala axelband på klänningen och på hennes bh är det feta axelband. Så kan man ju inte ha det :o Sitter mycket bättre på mig, haha :D

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Dagens lucka är nu öppnad, kolla om de va du :)

om inte så anmäl dig till lucka 15 redan nu :)

kram

2010-12-14 @ 09:42:23
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Nelly

sV; Hehe ja julen är jätte mysig! :)

2010-12-14 @ 15:17:02
URL: http://nellymalmgren.blogg.se/
Postat av: MAJA BLIDSTÅL

sv; Nääh jag vet nästan bara en vecka kvar! Jag längtar jättejätte mycket! :)

2010-12-14 @ 15:54:38
URL: http://majablidstal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback