Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Zoo i morgon

Har inte gjort något vettigt idag alls! Vid halv sex åkte jag till stallet för att ha lagmöte. Bestämde vilka som skulle rida första omgången nästa helg. Blev Wilma, Bella, Jag och Mikkiz! Blir träning på fredag och söndag, skoj!
Följde med Mikkiz hem och vi anmälde oss på en gång, så nu är det gjort. Är redan taggad! :D
Gjorde ingenting när jag kom hem. Satte mig och kikade när pappa höll på att bygga verandan. Syster ville ha kvällsmat så vi tog moppen och handlade lite. Jag gjorde pommes frites och kyckling istället. Herregud vad mätt jag blev.
I morgon åker familjen med Sarah och Tilde till Eskilstuna på zoo. Kommer bli grymt kul med mycket skratt. Ska åka med i Sarahs bil, spännande.. Har suttit och skrivit med henne nu på kvällen och hon har ju damp den där människan och hon ska vara över 25... Haha, ibland tror man inte det, men jag tycker om henne för det ;)
Nu ska jag gå och lägga mig för jag ska typ gå upp halv sju i morgon om jag ska hinna med allt innan vi åker. Orkar inte duscha nu så jag får göra det i morgonbitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback