Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Trött idag också

Kunde inte sova längre än till halv elva idag. Försökte somna om men det gick inte så det var lika bra att gå upp. Satte mig och tittade på tv, fastnade för någon film. Mitt i allt ringer mamma och frågar om jag vill följa med till mormor och äta mat. Hade inget planerat så det tackade jag ja till. Hon kom och hämtade mig en timme senare. Mormor blev glad för att jag kom och hälsade på. Inte det är ofta jag gör det nu för tiden.
Syster hade bakat bröd och det var mums. Åt hur mycket som helst! Fick även med mig bröd hem som jag kan äta :D
Åkte och köpte knappar till min kavaj när vi åkte från mormor. Mamma hjälpte mig att byta ut knapparna på kavajen och tvättade även den. Den var ganska lortig så det var behövligt! Nu ser det bra ut igen inför lördag.

Syster skulle klippa sig nu på kvällen så jag följde med dit. Blev hur sugen som helst på att klippa mig jag med. Fast det blir så kort när jag klipper mig och jag vill ha långt hår. Mycket längre än vad jag har nu. Men jag vill ha en förändring på mitt hår också. Får se hur jag gör, skulle vilja färga det också!

Stannade kvar hos mamma och käkade grillat nu på kvällen. Höll på att somna på soffan efter det så då fick mamma köra hem mig. Sitter här och gör ingenting för tillfället. Är trött så det blir väl att sova snart skulle jag tro.
Får se vad morgondagen har att bjuda på för skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback