Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Torsdag

I morgon är det äntligen helg, underbart! Har ingenting planerat i helgen så det blir nog mest att ta det lugnt, skönt.
Skolan har rullat på som vanligt idag. Känns som man mer och mer börjar komma in i rutinerna och hitta var man ska och så. Idrotten var riktigt kul idag. Jag hatar idrott i vanliga fall men idag var det kul. Tror att det kommer bli roligare nu när vi är bara tjejer i klassen och två killar. Jag och några fler tjejer gick ner till gymmet och gymmade när vi värmt upp och fick välja mellan lite saker att göra. Det var riktigt kul så Jenny , jag och Elinor bestämde oss för att vi ska fixa gymkort och börja gymma! Det behövs verkligen för jag har ingen kondition alls!
Plus att det är mycket roligare när man är flera stycken så man kan peppa varandra! :)

Åkte till stallet nu på kvällen och red. Eftersom min kära ponny fortfarande är halt så fick jag rida Prinsen. Det var länge sedan jag gjorde det och stor skillnad emot Tim. En stor klumpig nordsvensk istället för en smidig ponny. Men det gick bra och han är så himla mysig!
Hoppas bara att min ponny blir frisk snart. Han skulle stå hela den här veckan och om han inte blev bättre så skulle dom åka iväg med honom! Så jag håller alla fingrar på att han bli bättre!

Ska väl snart gå och lägga mig så det blir fredag och helg snart! ^^

Vad ska ni göra i helgen? :)


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

SV; Tack så jättemycket, glad jag blir! :D



I helgen så ska jag ta det ganska lugnt! :)vara med lite kompisar och så! :D

2010-08-26 @ 22:51:25
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback