Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Slö dag

Det kan man verkligen säga att min dag har varit. Gick upp runt elva i morse när jag vaknade av ett sms. Gick ner och satte mig vid tvn. Där har jag suttit hela dagen! Med undantag när jag gick och fixade mig något att äta.
När klockan närmade sig fem kom jag på att jag var tvungen att åka till Tösen. Motvilligt gick jag upp ur sköna soffan och klädde på mig.
Var faktiskt snabb i stallet idag så det tog bara två timmar. Väldigt skönt.
Hungrig var jag när jag kom hem, fast jag var lat så jag orkade inte göra mat. Bad min kära pappa göra omelett åt mig när han kom hem och det gjorde han. Lika gott som alltid var det.

Sitter och flummar med rumpnisse just nu. Hon är för härlig den där människan! Man kan ju inte annat än älska henne :*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är den härlige och gulliga här hjärtat! Älskar dig med, rumpnisse! :D <3

2010-08-17 @ 22:42:36
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/
Postat av: Kasia

Visst är den :) Allt bra?

2010-08-17 @ 22:44:53
URL: http://kasia.webblogg.se/
Postat av: Kasia

SV: Härligt! Jo allt är bra här med! :)



2010-08-17 @ 22:51:47
URL: http://kasia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback