Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Nötter i trafiken!

Har nyss kommit hem från stallet. Blev en trevlig ridtur med Linnéa som alltid. Tösen var väldigt jobbig idag och tyckte allt var läskigt, fjanthäst!
Vi höll på att bli påkörda när vi skulle till stallet och när vi skulle hem. Ingen av gångerna var mitt fel.  Jag blir verkligen trött på människor som inte kan köra bil.
Körde genom stan när vi skulle till stallet. Åker då i en nerförsbacke och så kommer det en bil på högersida i backen. Han stannar för bilen som åker framför mig men när jag närmar mig så börjar han gasa och är på väg ut. Linnéa trodde vi skulle krocka så hon satt och skrek bakom mig. Men bilen stannar tillslut och jag kan åka förbi!
När vi skulle hem från stallet så skulle jag lämna av Linnéa så jag körde igenom stan. Har då en bil framför mig och så kommer vi till ett väggupp, då stannar bilen framför mig och plus att vi var i en korsning. Så jag fick lov att stanna jag också. Blev irriterad och undrade vad puckot framför mig höll på med. Helt plötsligt så börjar han backa. Då blev jag förbannad och tutade flera gånger för det var inte långt ifrån att han körde in i mig. Körde om på sidan och skrek halvt att dom var nötter.
Jag kan bli riktigt arg på folk i trafiken som inte kan köra ordentligt. Folk som inte blinkar när dom ska svänga, kör ut mittframför näsan på mig och måste vänta tills det blir tomt till Kina innan dom kan köra ut i en rondell. Vissa människor ska helt enkelt inte ha körkort!

Kommentarer
Postat av: caroline

kan lova att det var asgott ;D

2010-08-02 @ 23:28:11
URL: http://carolinemorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback