Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Myyys

Kom upp ur badet för ett tag sedan. Råkade göra vattnet lite för varmt så jag var tvungen att vänta lite innan jag kunde hoppa ner i badet. Nästan så jag svettades när jag väl satte mig där men det var skönt! Är väldigt glad att vi har ett badkar hemma. Skönare att bada när man fryser tycker jag. Härligt med den där stickande känslan när man håller på att få tillbaka värmen i kroppen!

Blev sugen på att baka en kladdkaka men sedan kom jag på att jag kommer få äta upp den själv då. Det är nemas problemas för mig men väldigt onyttigt. Får nog bli om några dagar när mina syskon kommer hem igen så jag får lite hjälp att äta så slipper jag äta så mycket så jag känner mig onyttig ^^
Tog mig en glass istället :p

Har ni badkar hemma? :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej jag gillar din blogg =) kul läsning. Ska vi följa varandra via bloglovin? =)

2010-08-29 @ 20:56:22
URL: http://heffffa.blogg.se/
Postat av: Elin

jodå det är bra (:

2010-08-30 @ 16:38:43
URL: http://pinkpriiincess.blogg.se/
Postat av: Katrin

sv; Jaa förstår dig! Men att äta kräftor med lite folk lät ju inte helt fel heller:) Haft en bra helg annars?:)

vad gott med kladdkaka, jag är också jättesugen på att baka nåt men försöker vara nyttig på vardagarna och sen får jag vara onyttig på helgerna haha;D

2010-08-30 @ 17:19:52
URL: http://kattty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback