Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Kort dag

Var riktigt trött i morse när jag vaknade och hade ingen lust att åka till skolan.
Hade historia första lektionen och jag kunde inte alls koncentrera mig. Skulle läsa nå texter och svara på frågor. Jag läste och läste men satt och tänkte på annat. När jag läst klart texten kom jag inte ihåg något av vad jag läst. Så jag gav upp...
Engelska tog på schemat sedan. Skulle ha någon diagnos med massa ord man skulle sätta ut i texten. Det gick verkligen inte bra. Kunde inte alls många ord för dom flesta hade jag verkligen ingen aning om vad dom betydde så jag fick chansa.
Lunch sedan innan vi hade matte. Slutade efter matten och då var klockan 12.15!

Sitter här och väntar på att min kära vän Linnéa ska höra av sig och säga att hon har slutat. Då blir det att åka till stallet med henne och rida! Kommer nog bli en trevlig ridtur som alla andra gånger ;)


Kommentarer
Postat av: Fotograf Sandra

Igår hade jag en riktig slappardag tillsammans med min kamrat. Vi kikade på sambons match

Vad har du gjort idag då vännen?

Kram

2010-08-27 @ 20:51:51
URL: http://fotografsandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback