Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Jobbiga dagar!

Har inte haft tid att sitta vid datorn förrän nu! Jag är helt slut i hela kroppen efter dom här två dagarna och trött som bara den!
Var i stallet nio igår för att rida bebis. Blev en tur med Felicia och Olivia. Vi red upp för galoppbacken tre vändor. En i skritt, en i trav och en i galopp. Var ganska så slut i mina ben när vi ridit klart och det bara droppade svett från hästarna! Inte så konstigt när det var varmt ute.
Släppte ut hästarna och så började alla att ta fram allt till tävlingarna och bygga bana. Vi var många så det gick snabbt och bra. Strax efter två åkte jag hem och åt. Råkade somna på soffan en sväng så fyra kom jag iväg till stallet för att rida Tösen. Fortfarande varmt och Tösen blev helt svettig. Hon ville inte som jag ville när jag red ut så då red jag en sväng på banan också. Då jäklar var hon fin!
Hem och duschade innan jag åkte till Linn på kräftskiva. Spelade kort, kubb och hade det trevligt!
Var bara att gå och sova när jag kom hem.

Idag var jag i stallet åtta! Jag har stått på banan hela dagen! Min grupp hade lyx och fick dom hinder som inte var med mycket och dom som ingen river nästan. Bara två hinder också! Så jag har mest suttit på sidan av banan och tittat på alla som har hoppat! Har fixat mig en riktigt snygg solbränna också. Syns att jag har haft Linne på mig!
Hoppas verkligen det inte blir lika varmt i morgon för då kommer jag ligga död på banan!
Åkte med Martina, Julia och Matilda och käkade pizza nu på kvällen. Hungrig var jag så det satt bra i magen!

Just nu sitter jag hemma hos Sarah och är barnvakt! Ska snart gå och lägga mig om jag ska orka med morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback