Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Jag är helt slut

Det kan man minst sagt säga att jag är! Har varit funktionär och hjälpt till på banan idag med. Var mulet i morse men på eftermiddagen kom solen fram och det blev lika varmt som igår. Hjälpte till på två klasser innan jag tog in Tim och broddade honom och så hjälpte jag Bella att brodda Casper. Gick till banan en sväng innan jag gick och bytte om och började borsta Tim.
När alla lagryttare och Olivia var klara så skrittade vi ut en vända och sedan red vi i ridhuset. Tim var laddad till tusen och galopperade på stället, sötnosen! När alla ekipage hade gått från gräsbanan så fick vi gå ner där. Fredrik var där och skulle hjälpa oss. Jag har tränat för honom en gång innan och han är grymt bra! Så det var kul att han var snäll och hjälpte oss.
Vi fick hoppa fram på några hinder först innan vi hoppade bana. Tim hoppade jättebra när vi hoppade fram sen gick allt åt skogen. Vägrade på första hindret och på sista hindret. Han ville stanna på varenda hinder kändes det som och jag fick inte någon känsla alls. Tyckte inte heller vi hade någon bra galopp. Vi kom nära på alla hinder och det blev konstiga hopp hela tiden. Arg var jag när jag hade hoppat klart. Inte Tims fel att det gick åt skogen. Om jag hade ridit bättre så hade det inte blivit som det blev. Men det kan väl inte alltid gå bra heller...
Men jag hoppas verkligen att det går bra på lördag, vill inte förstöra för laget! Just nu är det 5 stycken i Ldn, 2 placerade. Jag ska ge gärnet där och satsa för vinst ;) Men jag ska inte ta ut något i förskott, men jag hoppas det går vägen!

Hjälpte till att plocka bort allt från banan när vi tränat klart. Solen lyst för fullt och det var hur varmt som helst. Tillslut var vi äntligen klara och då var klockan fem. Plockade ihop mina saker och åkte hem! Åt mat och sedan sov jag på soffan i två timmar.
Jag är helt slut i hela kroppen nu och har träningsvärk! Dagarna har varit roliga men jobbiga, fast vad gör man inte för sin klubb? Man måste ju ställa upp :)


Älskling!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Haha tack :D

2010-08-16 @ 00:09:37
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback