Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

I can't do this by my self

Fy nu är det bara två dagar kvar sen börjar skolan igen. Ska dit i morgon kvart i nio och träffa min handledare. Snällt att man fick den tidiga tiden och inte halv elva som vissa andra har fått. Men det är bara att gå upp tidigt i morgon, lägga på ett leende på läpparna och traska till skolan.
Är faktiskt inte alls nervös. Dom flesta som kommer gå i min klass är folk från min förra skola så jag känner dom flesta redan. Skönt det, fast lite tråkigt ändå. Jag hade gärna gott med lite mer nytt folk så man fick lite "omväxling" om man säger så. Fast det blir nog bra ändå! Kommer sluta 11.50 på fredagarna, underbart :D

Om jag ska komma i säng någon gång så är det lika bra jag går ner och duschar nu. Hade tänkt ha en ansiktsmask också. Alltid lika skönt!


Kommentarer
Postat av: Cissi

tack :D

2010-08-18 @ 19:57:42
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback