Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Eskilstuna zoo

Gick upp tidigt i morse. Halv sju ringde klockan och jag gick ner och duschade. Sminkade mig och klädde på mig. Alla andra gick upp vid sju men jag var ändå klar sist, som vanligt.
Åkte och mötte upp Sarah och Tilde sen bar det av mot Eskilstuna! Åkte med dom i bilen och vi spelade musik på hög volym och hade allsång. Två timmar gick väldigt snabbt så det kändes som man var framme på en gång.
Gick och tittade på massa djur en stund innan alla blev hungriga och vi gick och åt. När vi var mätta och belåtna fortsatte vi att kika på djur, lite senare gick vi till karusellerna. Tilde ville åka nästan alla karuseller men hon fick nästan inte åka några alls. Hon var några cm för kort för dom flesta och hon fick inte ens åka när mina syskon var med. Hon var tvungen att ha en vuxen med sig och den vuxna var tvungen att ha biljett/åkband och barnen fick åka gratis då. Tilde hade ju åkband men Sarah fick inte åka med ändå. Så grymt fjantigt tycker jag. Stackaren blev ju ledsen och började gråta. Men hon blev glad när hon fick gå och åka någon annan karusell.
Jag vann en rosa hatt också, grymt snygg jag var i den ;) Enda gången jag vinner på något sånt där grejs tror jag!
Det händer alltid något när man är med Sarah. Jag fattar inte att det alltid händer något med henne. När vi stod och tittade på sköldpaddor så står hon och håller i vagnen. Helt plötsligt så släpper hon vagnen utan att tänka på det och vi stod i en backe. Den rullade iväg och åkte in i en buske. Hon märkte det inte förrän en tjej kom upp med vagnen till henne. Bara Sarah som lyckas med något sånt. Herregud vad jag skrattade!
Efter det var det jag som körde vagnen...!

Sitter och är barnvakt år Tilde nu medan Sarah är ute och sjunger karaoke. Sover kvar här och i morgon far vi ut på nya äventyr och då blir även Olivia med, skoj :)

Kommentarer
Postat av: AMILIA

aww taack va snäll du är! <3

2010-08-12 @ 14:01:05
URL: http://amilias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback