Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Det är kallt!

Usch det är riktigt kallt just nu tycker jag. Mina fötter är iskalla! Frös som bara den när jag kom hem från stallet. Var tvungen att städa först innan jag fick krypa ner i ett varmt bad. Hur skönt som helst att bada så jag somnade nästan!

Kossorna hade tydligen kommit lösa idag så dom hade sprungit och hälsat på Tösen och Rocky utanför deras hage! Hästarna hade blivit helt galna och sprungit som bara den. Jag och Linnéa tyckte synd om dom så det blev bara en skrittvända idag. Mycket prat som alltid på våra turer!
Hittade en älgloppa på Tösen när vi kom tillbaka från ridturen. Gick inte så bra för mig att få tag på den. Den kröp bara längre och längre in i hennes päls. Inte gjorde det ju saken lättare att hon redan har vinterpäls -.- Med lite hjälp så fick vi tillslut bort den iaf.

Ska nog snart gå att sova tror jag. Får se var morgondagen har för roligt att bjuda på!

Är jag andrahandsvalet nu eller?

Kommentarer
Postat av: Katrin

sv; Ja det är ju faktiskt iaf en fördel med att ha ljusa:)

jaa eller hur, känns lite för tidigt att komma körandes med vinterjacka till skolan nu tex haha=) men inatt när jag körde hem så hade jag faktiskt dubbla jackor!;D

Vad härligt det lät med ett varmt bad! Skönt med helg?;)

2010-08-28 @ 11:27:27
URL: http://kattty.blogg.se/
Postat av: Sandra

Igår var jag med en kamrat i eskilstuna och sen var det myskväll med mitt hjärta.

Vad händer idag då?

Kram

2010-08-28 @ 12:29:12
URL: http://fotografsandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback