Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Är i Kiruna

Igår så åkte vi från Hudik på förmiddagen då jag var klar. Sprang och letade efter min mobil som en tok när vi skulle till att åka. Hittade på den i väskan tillslut, så typiskt mig.
Åkte bil hela dagen tills vi kom fram till Piteå vid halv sex. Fick mat på en gång när vi kom dit och gott var det. Det regnade hela dagen igår. Rätt skönt att åka bil när det regnar iaf. Bosse och Mariana hade byggt någon slags grillplats på gården så där under satt vi och eldade. Mysigt! Lite senare på kvällen blev det mashmallows och korv grillning.

Åkte ifrån Piteå runt halv elva i morse. Kom fram hit till Kiruna vid tre ungefär. Jobbigt att sitta i bilen så länge, man får ju nästan kramp i benen. Har nyss varit och käkat på hotellet. Blev kött, sås och klyftpotatis. Till efterrätt fick vi marängsviss så nu är vi mätta och belåtna. Ska kika runt lite mer på datorn innan vi ska gå upp till hotellrummet. Syster börjar bli lite otålig bledvid mig här^^
I morgon åker vi upp till treriksröset, great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback