Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Trött!

Underbart väder det har varit idag! Vad lite sol kan göra en glad :) Skönt att kunna sitta ute på rasterna och njuta av solen.
Dagen har varit lika värdelös som alla andra måndagar. Men har ju mina kära flickor som gör min dag bäst :D Gick till mamma efter skolan och var där i 1½ timme. Wiho, får min p&l biljett iaf (y) Pratade om sommarjobb, för jag blir ju utan pengar i sommar :O Så elakt tycker jag att man varken får barnbidrag eller studiebidrag då! Måste typ jobba 24/7 om jag ska få så mycket pengar jag vill så det ska räcka till allt! Om jag får som jag vill så kommer jag ha tre olika sommarjobb i sommar. Kan ju alltid hoppas att det går bra! Två av dom är redan klara iaf ;) Aja, det löser sig nog!
Nu är jag så trött så jag håller på att somnar. Ska gå ner och duscha sen ska jag soooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback