Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tisdag

Ska försöka skriva ihop några rader innan jag går och lägger mig hade jag tänkt!
Skolan har rullat på som vanligt. Jag och Linnéa skrev klart soarbetet och det känns skönt att ha det gjort. Skrev frivilligt prov i no för att försöka få högre betyg. Hade inte pluggat alls och skulle bara försöka och hoppas på det bästa. Gick väl sisådär, ibland fattade jag inte ens själv vad jag skrev. Men bättre att skriva något och kanske få rätt än att inte skriv alls. Bara hoppas på det bästa :)
Åkte till kusin Tilde efter skolan! det var längesedan och gud vad jag har saknat mitt charmtroll. Prata det kan hon då, inga problem med det. Gjorde armband med henne och busade. Råkade göra så att hon började slicka på mig! Blev ganska blöt och tillslut gick det överstyr och hon började spotta på mig. Haha, var inte lätt att hålla sig för skratt. Hon är bra underbar min lilla stjärna :) Blir att hälsa på henne i morgon igen!
Har sovmorgon till tio i morgon och då ska vi till tandläkare. Kanske dags att jag borstar tänderna idag då? ;) Haha, nejdå det brukar gå bra så vi får hoppas det gör det i morgon också. Nu ska jag ta och sooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback