Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Städdag!

Tog sovmorgon i morse och gud vad skönt det var. Gick upp tjugo över elva och åt frukost och kikade på tv. Sen vad det väl bara att sätta igång med städandet om jag skulle bli klar någon gång. Började städa badrummet, tycker det är lättast att göra ;p Dammsög hela huset och skurade golven. Usch jobbigt att städa hela vårat "lilla" hus :P Men blev klar tillslut och då tyckte jag att jag förtjänade ett bad. Det var underbart! Åkte med pappa och handlade när jag klivit upp. Är ensam hemma från torsdag till söndag, då kan man hitta på massa hyss. Hihi. Nejdå, jag ska vara snäll. Hoppas att min kära vän Linnéa kommer och bor med mig någon dag. Det blir bäst i sånna fall :D
Kul att jag sparade mitt rum kvar att städa. Det som ser värst ut också! Fast det ser mycket bättre ut nu när jag plockade bort att kläder. Orkar inte städa klart idag så jag får ta att göra det i morgon.
Sovmorgon har vi i morgon! Snacka om skönt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback