Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Soleeeen!

Är det inte helt underbart att solen är här? Ah, inte just nu men på dagarna! Det är så skönt att sitta ute på skolgården när det är rast. Men mindre kul att sitta inne på lektionerna när solen lyser för fullt. Men snart är det sommarlov ;D Snart och snart..
Härligt att man slipper skolan i morgon! Aktion tanzania så jag ska vara hemma hela dagen lång. Men pappa tvingar mig att städa hela huset. Åh, buhu inte snällt! :( Men det är väl meningen vi ska jobba för att få den där hundringen. Fast det är taskigt ändå tycker jag, men bara att göra det ...
Då kan jag iaf ta mig en förtjänad sovmorgon i morgon. Great! :D




Kommentarer
Postat av: je

ni är så elaka!

2010-04-14 @ 12:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback