Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Sjukling.

Vaknade i morse av att jag hade ont i halsen. Trodde det skulle gå över men icke sa nicke. Blev bara värre och inga halstabletter hade jag heller. Började skolan med musik. Envisades med att sjunga och usch hur det lät. Inte kunde jag spela ordentligt idag heller. Orkade inte göra så mycket! Känt mig hänging hela dagen idag.
Åkte hem efter skolan och la mig på soffan och sov en stund. Skulle gärna ha sovit längre med var tvungen att åka till stallet och rida. Hade verkligen ingen lust idag. Tösen var helt lerig och spelade ingen roll hur mycket jag än borstade för det blev aldrig bättre. Lagomt skönt när hon halvt sprang över mig och trampade mig på hälen. Då var jag inte glad! Tog extremt lång tid i stallet idag, men tillslut kom jag hem. Åt lite mat och la mig på soffan och tittade på talang. Känner att jag verkligen inte mår bra nu. Ska ta en ipren och gå och lägga mig. Blir att gå upp tidigt i morgon och följa med Olivia på tävling. Kan ju bli spännande att se hur jag mår då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback