Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Linnéa sover så sött... :)

Här sitter jag och Linnéa sover så soffan och ser söt ut. Hon var så trött så jag förstår att hon somnade och inte vill jag väcka henne heller. Låter henne sova tills jag fixat allt och ska gå och sova :) 
Åkte ju till mamma och käkade mat. Blev grillat och jordgubbar till efterrätt. Det var gott och satt inte helt fel i magen då jag bara ätit frukost innan jag åkte dit. Var där i några timmar och på vägen hem så hämtade jag upp Linnéa. Hade slutat regna då som tur var! 
Poppade popcorn och satt oss och tittade på "Big fat liar" på femman. Rolig och bra film! Satte mig när när filmen var slut och Linnéa skulle titta på en annan film. Men hon somnade så sött! 
Snällt av vovven att slicka henne i ansiktet så hon vaknade. Nu är hon vaken och säger att hon kan vara vaken ett tag. Får väl se hur det blir med den saken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback