Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Inte min dag idag!

Gick upp tidigt i morse igen för att följa med Olivia på tävling i Falun. Gick bra för henne i första klassen förutom att hon fick blackout i början och gjorde lite fel. Men hon fick 60.37 % och det räckte till en andra plats, placering! Så duktiga så! Gick bra i andra klassen också, men gjorde en liten miss en gång. 63.44 % i den klassen och en bland dom sista ryttarna petade ner henne till precis utanför placering, Surt men dom var så duktiga ändå!
Blev stoppade av polisen när vi nästan var i stallet igen. Fick lov att väga transporten och bilen! Men det var inga problem och vi hade massa kilon till godo! Tur det.
Åkte hem, käkade och bytte om innan jag åkte tillbaka till stallet igen. Jag och Bella red ut en sväng! Red hem till henne och nästan hem till mig :p Hästarna var pigga och fick för sig att dom skulle galopperna snabbt. Hahah kul ritt var det iaf :D När jag fixade iordning allt sen så ringer Anna. Hon säger att Tösen är halt och jag trodde hon skojade med mig först. Men icke sa nicke. Då var det ju bara att glömma tävlingen i morgon och försöka hitta någon ersätta fort som bara den! Efter mer än en timmes letande så löste vi det. Martina&Wista hoppar in och rider istället för mig i laget! Bra lösning men jag hade ju såklart helst ridit själv. Men inte att göra så mycket åt just nu. Får vänta till dom andra omgångarna och hoppas att jag kan rida då istället!
När jag kom hem var jag ganska så rejält sur och hade ont i magen som bara den! Käkade någon pizza som inte var så vidare god och sen satte jag mig här. Får väl stå ut med mitt magonda till i morgon då jag kan ta en till tablett. Men nu ska jag nog ta och sova för det blir nog en rätt lång dag i morgon ändå. Följer med och tittar på tävlingen i morgon. Så jag är rätt död just nu, så jag ska nog ta och sova nu! Godnatt! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback