Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

I stallet!

Blev nå fel på förra inlägget jag skrev så får skriva om det nu! Kvällen igår var kul. Hade allsång mesta dels av kvällen/natten. Mycket skratt och mycket dans. Jag och elinor var trötta när vi kom hem så vi somnade på en gång! Låg kvar och sov medan elinor åkte och tog spruta i morse. Gick upp när hon kom tillbaka. Har inte gjort mycket idag. Suttit och spelat gitarr och sjungit. Blev stressigt till bussen och såklart missade vi den! Fick skjuts av hennes mamma in till stan i stället. Det var nog bättre det så jag slapp gå med all packning. Åt mat när jag kom hem. Packade lite saker och åkte till stallet. Har nyss lekt någon lek med ungarna här. Helst av allt skulle jag vilja sova. Men om jag känner alla folk här så blir det inte mycket sömn i natt. Men har hela dagen på mig i morgon att sova ;) måste göra klart son då också, men det går nog snabbt. Nu ska jag vara sociala med dom andra här! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback