Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

HOST!!

Fick grillat när jag kom hem idag. Det var smaskens! Tog en värktablett och åkte motvilligt på möte i stallet. Eftersom det var viktigt så kände jag att jag var tvungen. Var där i en timme och höll på att hosta sönder när jag körde hem! Det håller jag på att göra än. Blir galen när man bara hostar och hostar och det inte blir bättre. Ska ta och lägga mig och sova nu och hålla tummarna för att jag mår bättre i morgon. Om jag mår som jag gör nu så kommer jag inte till skolan i morgon. Men ska iaf till skolan på tisdag har jag bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback