Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hello, is it anybody in there?

Åh vad jag hatar mig själv rätt mycket nu kan jag säga. Räknade inte ett enda tal på mattelektionen idag och jag har nationella i morgon. Har jag pluggat något hemma? Nej. Det är så typiskt mig och jag kommer typ inte ihåg något alls. Kommer gå käpprätt åt skogen i morgon! Men då är det väl så...
Skolan var rätt slapp idag. Hade sovmorgon till halv elva. Då tittade vi på några från gymnasiet som sjöng. Jag och Jessica var rätt elaka och satt och skrattade åt dom på scenen! Haha, inte vårt fel att dom såg roliga ut :O Sen hade vi engelska men av vissa skäl så gick vi inte dit. Sen hade vi bara matte och idrott kvar.
Var med Malin efter skolan och vi lagade mat och bakade. Det blev mums :D Sen åkte jag till stallet och hade teori. Vi var bara två personer men det var kul ändå!
Känns som jag måste försöka plugga lite för att det ska gå i morgon, men får se hur det blir med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback