Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Helg i morgon!!

Började dagen med nationella i matte. Det gick väl bra tyckte jag! Bara några få uppgifter jag hade problem med men skrev på dom flesta. Eftersom vi hade haft prov så slapp vi räkna ordentligt på matten. Vi fick sitta och spela mattespel med det var faktiskt kul. Hade ingen idrott för det vara bara dom som hade rester som behövde vara med, så jag slapp. Fick sluta vid två idag (y) Orkade inte gå hem på en gång så jag satt mig och pratade med Tom lite grann. Gick sen till mamma och pratade lite med henne. Tittade runt på datorn efter någon avslutningsklännning. Hittade två stycken på nelly som jag ville ha. Kunde verkligen inte bestämma mig vilken jag ville ha så det blev båda, haha ;) Snällt att mamma betalade också!
Åkte till stallet sen och hade markarbete. Länge sedan jag red min bebis. Han gick riktigt bra idag och det var skoj! Förhoppningsvis så får man tävla 15e maj också! (y) Hoppas!
Skönt att det är helg i morgon igen men gud vad veckorna går snabbt. Sitter just nu och gäspar som en galning så det är väl bäst att jag går och lägger mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback